Thursday, April 9, 2009

:.HARIMAU OH HARIMAU.:

Here's "power". I was inspired by the tiger. To me the tiger exudes an aura of supremacy and brute strength - much like a samurai. Hence it is like a symbol of raw power and supreme strength. Black creates a certain mysterious feel and when composed properly could also bring out that "raw power" feel. So here i present to you [[ power" ]].

Nape ek aku suka harimau??
Entahlah..aku sendiri pun tak tau sebenarnya..
Tapi tue la hakikatnya..
Aku mmg x leh tgk harimau.
Bagi aku..harimau ni merupakan satu spesis haiwan yang sangat comel..
Mungkin x salah kalau aku katakan yang harimau ni lebih cute daripada kucing..

Satu lagi sebab nape aku suka sangat ngan harimau ni mungkin kerana simbol harimau ni sendiri yang lebih bersifat berani..
Mungkin sebab aku ni penakut..sbb tue aku suka harimau yang berani..hehe..

Kalu diberi keizinan dari segi undang-undang, aku teringin sgt nk bela harimau
Mcm haiwan peliharaan yg lain
Huhuhu..tapi syg..susah la nk bela rimau
Byk sgt undang-undangnya
So..kalu nk tgk rimau kenalah g zoo..hehehe..

Harimau..harimau…
Satu nama yg boleh buatkan aku bersemangat untuk meniti hari-hari esok
Kerana aku suka harimau..aku akan buktikan..yg satu hari nanti aku dpt memiliki harimauku sendiri..hahhhaha.. ;p

mak, abah..izinkan org tok bela sekor harimau kat umah kita..huhuhu=p


0 comments:

Post a Comment